€0 Raised
€0 Goal
Seleccionar el método de pago
Datos de facturación

Dona rápidamente y de forma segura con Stripe

Cómo funciona: Después de que hagas clic en el botón «Donar ahora», se abrirá una ventana de Stripe desde la que podrás hacer tu donación con seguridad. Después, serás devuelto a esta página para ver tu recibo.

Asociación acciones unidas

Support to poor local people in Nigeria

Through years of experience, we found that millions of people were paying high prices for water from vendors or collecting water from unsafe natural sources. Therefore, We offer the best solutions to break down financal barriers between people in need and get access to clean water. Our solutions are adapted to 25 countries in Asia, Africa and Latin America.

• 20 million lives changed.
  • 6 million loans for clean and safe water.
  • Our solutions are adapted to 25 countries.

We brought resources and consulting expertise to 25 countries in Asia and Africa, equipping them to suppy clean water resources to local people who pay high prices for water from vendors or collecting water from unsafe natural sources.